środa, 13 lutego 2013

Strach ?


No to chyba pora aby zrobić mały start ;)
Więc mój dzisiejszy spis będzie z przekazem;)
Przypuszczam ze czytelnicy tego bloga są w moim wieku a i młodsi więć coś nie coś dla wszystkich ;)
Strach ? Chyba każdy z nas miał kiedyś w sobie zaporę która nie pozwalała nam być sobą .Która gdzieś tam w środku mówiła do nas o zawstydzeniu a w głowie ciągle pojawiło się jedno pytania
Coo powiedzą inni ??
Więc moi kochani tak naprawdę nie warto się przejmować tym co inni powiedzą każdy z nas jest sobą i to jest w nim piękne ;! Bo czy jesteście szczęśliwi  w momencie podporządkowania klasie społeczeństwu szkolnemu i innym ? Czy cieszą was moment gdy udajecie kogoś kim nie jesteś ?
Przypuszczam że nie ! Nie warto się bać trzeba być człowiekiem otwartym na nowe perspektywy i z głową podniesioną do góry myśleć to ja się liczę a nie inni .wierzcie mi że tak powinno być .Ja mam już za sobą parę lat w życia i powiem wam ze too mało nie wiem pewnie jeszcze nic o życiu ale chce wam przekazać to czego się nauczyłam i mam nadzieje że wam to pomorze ;*
Ja w życiu próbuje wielu rzeczy i kocham adrenalinę <3
Ale wiecie co ?Dzięki temu jestem najszczęśliwszą osobą pod słonice właśnie w tych momentach kiedy mam to co kocham !
Tak to właśnie jest z tym strachem paraliżuje nas bardzo często wiecie co mi pomogło go pokonać ?
Ścigacze <3
No to kilka zdjęć tego co kocham <3
Jak się domyślam mój wpis zawiera w sobie wszystko jest pomieszaniem z poplątaniem  mam nadzieje że mi to wybaczycie bo dopiero zaczynam <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz