środa, 20 lutego 2013

nuuuddnee ;)


Mamy 21 po długim dniu udało mi się wreszcie w spokoju płożyć na kolana płożyć mojego laptopa
I zacząć pisać coś dla was miał być to jakiś wilce ciekawy wpis ,po którego przeczytaniu będzie gotowi rozwijać swoje pasje i zainteresowania .Jednak jestem tak zmęczona ze ledwo stać mnie na wysiłek jakim jest picie wieczornej herbatki. Więc postanowiłam napisać to takie moje małe rozkminy na jakiś tam temat czy tematy. Każdy ma swoje zdanie i przypuszczam że po przeczytaniu tego postu powie sam do siebie cicho pod nosem co ona za głupoty tu wygaduje .Trudno się mówi .
No więc zaczynajmy .Miłość ,przyjaźń ładnie brzmi nieprawdaż ? Tylko szkoda że brzmi tak ładnie a nie koniecznie  tek samo ładnie wygląda. To może powiem wam tyle .Moje skromne zdanie w tym temacie jest takie pierwsza miłość jest wspaniała  niezapomniana ale pierwsza przyjaźń to już zupełnie co innego to coś co zostanie na całe życie w naszych sercach na tym samym miejscu a co do miłości to się może zmienić . Miłości nie oceniamy w kolejność pierwsza największa .Największa to ta o której nigdy nie uda nam się zapomnieć  i nie musi to być miłość musi do być ta osoba do której nas po prostu ciągnie i od której nie potrafimy się uwolnić mimo wielu prób .

Zachowania a zazdrość ludzi ! To tak chodząc do szkoły można zauważyć jak bardzo jedni drugim chcą się przypodobać .Jak kłamią i oczerniają się nawzajem a do siebie zgrywają najlepszych przyjaciół .Kogoś kto coś ma którem się coś udaje są wstanie rozszarpać za samo to że ma inne lepsze zdanie w danym temacie .Jedni są niezależni a drudzy wprost przeciwnie .Tak właśnie zachowują się nastolatkowie w erze Internetu .Niby wielkie miłości i związki tak haha śmieszne gdzie się poznaliście na facebooku ! Ale oczywiście znajdą się tacy co i czegoś takiego zazdroszczą
Tak siadam i myślę co to ma być .;/ Smutne jest to że aż tak brakuje szczerości i zrozumienia tego ze każdy jest inny i taki ma być a to trzeba zaakceptować !
No to chyba na tyle z moich rozkmin dnia dzisiejszego ;)
Obiecuję że mój kolejny wpis już wam w czymś pomorze a nie będzie nudnym smętem;*

Sylwcia ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz